Vereniging

Wil je contact opnemen met onze vereniging?Dat kan via info@bowlingverenigingutrecht.nl.

Bestuur

Dit is het bestuur van BVU. Zij dragen er elke week weer zorg voor dat alles in goed banen wordt geleid. Bij dringende vragen kun je contact met ze opnemen, maar gebruik bij voorkeur het e-mailadres hierboven.

Naam                                Positie

Pierre Mansveld.            Voorzitter / Penningmeester

Danny van der Borst      Ledenadministratie
                                            / Penningmeester

Lid worden

Vind je het leuk om vaker te bowlen? Dan is onderstaande informatie speciaal voor jou!

Wanneer spelen wij?

Op dit moment is er een huisleague (handicapleague) die gespeeld worden op maandagavond van 19:30 – 21:00 uur. Speelgeld per leagueavond +/- € 18,00 pp afhankelijk van het aantal spelers per team.

Kosten lidmaatschap 2023-2024

JeugdSenioren 18-21Senioren 22+Senioren 65+
NBF Sportpas€ 49,20€ 63,30€67,35€ 63,30

Dubbelleden€ 35,80

Eenmalig inschrijfgeld NBF € 2,55

De BVU is aangesloten bij de Nederlandse Bowling Federatie, u ontvangt maandelijks van hen het blad Bowling Sport Magazine. De BVU speelt conform het sport- en huishoudelijk reglement van de NBF.

Voor meer informatie of om je aan te melden neem contact met ons op!

Veel gestelde vragen

Vanaf welke leeftijd kan ik lid worden?

De BVU heeft momenteel geen jeugdleague maar in principe kan men vanaf 7 jaar lid worden.

Hoe word ik lid?

Heeft u nog meer vragen?

Neem contact met ons op.